Wycieraczki z serii WUS - Kierowca: WUS550
Wycieraczka uniwersalna o długości 550 mm. Konstrukcja szkieletowa z mocowaniem typu-U (tzw. haczyk) 8 mm i 9 mm. Adaptery umożliwiają mocowanie na boczny trzpień dla starszych aut z USA oraz mocowanie na szynę ze śrubą dla starszych aut japońskich. Pióro stworzone z mieszanki gumy z dodatkiem silikonu oraz warstwy PTFE (teflon) zapewnia skuteczne zbieranie wody z szyby oraz cichą i długą pracę. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali, w całości ocynkowanej, aby chronić przed korozją. Wycieraczka uniwersalna o długości 550 mm. Konstrukcja szkieletowa z mocowaniem typu-U (tzw. haczyk) 8 mm i 9 mm. Adaptery umożliwiają mocowanie na boczny trzpień dla starszych aut z USA oraz mocowanie na szynę ze śrubą dla starszych aut japońskich. Pióro stworzone z mieszanki gumy z dodatkiem silikonu oraz warstwy PTFE (teflon) zapewnia skuteczne zbieranie wody z szyby oraz cichą i długą pracę. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali, w całości ocynkowanej, aby chronić przed korozją.
Wycieraczki z serii WUS - Pasażer: WUS550
Wycieraczka uniwersalna o długości 550 mm. Konstrukcja szkieletowa z mocowaniem typu-U (tzw. haczyk) 8 mm i 9 mm. Adaptery umożliwiają mocowanie na boczny trzpień dla starszych aut z USA oraz mocowanie na szynę ze śrubą dla starszych aut japońskich. Pióro stworzone z mieszanki gumy z dodatkiem silikonu oraz warstwy PTFE (teflon) zapewnia skuteczne zbieranie wody z szyby oraz cichą i długą pracę. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali, w całości ocynkowanej, aby chronić przed korozją. Wycieraczka uniwersalna o długości 550 mm. Konstrukcja szkieletowa z mocowaniem typu-U (tzw. haczyk) 8 mm i 9 mm. Adaptery umożliwiają mocowanie na boczny trzpień dla starszych aut z USA oraz mocowanie na szynę ze śrubą dla starszych aut japońskich. Pióro stworzone z mieszanki gumy z dodatkiem silikonu oraz warstwy PTFE (teflon) zapewnia skuteczne zbieranie wody z szyby oraz cichą i długą pracę. Części metalowe zostały wykonane z wytrzymałej stali, w całości ocynkowanej, aby chronić przed korozją.